Friday 8 September 2017

Binary Alternativ Autotrader Review


Binary Auto Trader Review. This sidan är min personliga recension av ett automatiserat binärt alternativ handelsverktyg som jag hittade kallat BinaryAuto Trader Den officiella hemsidan är och den tjänst de tillhandahåller är ett automatiskt handelsverktyg som placerar affärer på dina vägnar Jag hämtade en kopia av de binära alternativen auto trader själv och bestämde mig för att sätta det på provet och göra en verklig recension. Mer av ett test om du kommer att låta oss komma till den. Binär Auto Trader Snabbinformation Översikt. Produkten Automated, hands-free binär handelsverktyg. Vad är det en google-kromförlängning. Hur mycket kostar det 179 månad. Hur får jag det besök. Du behöver ett konto hos en binärmäklare som är kompatibel med programvaran Vi rekommenderar och använder. Min erfarenhet med hjälp av binäralternativet Auto Trader. Så jag var väldigt exalterad att hitta den här produkten var jag skeptisk men var villig att ge den en risk Produkten såg snygg ut och de har en realistisk vinstförlust som de offentligt visar. Så fungerar det. Om produkten från deras hemsida och kolla din email för en länk för att klicka. Du behöver Google Chrome-webbläsaren. Det är gratis. Då behöver du ladda ner Google Chrome-plugin. Det här är väldigt enkelt och musklicket. Jag var imponerad av hur lätt det är var att ställa in och starta Inga filer att ladda ner och hitta på mitt system för att exekvera. Tryck bara på knappen och plugin-skärmarna i min Chrome-verktygsfält, högst upp till höger. Jag öppnade pluginet och loggade in på mitt konto vid 24 alternativ. En gång inloggad Till 24, har plugin 4 fält för att bekräfta innan det börjar handla för dig. Innan den automatiska handlaren börjar göra affärer finns det 5 fält att bekräfta. Klicka på Acceptera och klicka på Start för att gå Live. First det visar om du är inloggad eller inte Mäklaren Det har också ett valfritt fält som håller dig inloggad automatiskt om du anger din inloggning och ditt lösenord. Nästa bekräftar du att du är inloggad på ditt BOAT BinaryOptionsAutoTrader konto om du inte kan klicka för att logga in. Nästan det kan du definiera Din handel amo Unt Det här är hur mycket du riskerar per handel Minimi är 25 Du kan också välja ett alternativ här som låter dig handla igen om du får ett mäklarefel när du försöker fylla handeln Jag lämnade det här alternativet, jag gjorde inte Vill försöka återta handeln om det fanns ett fel först. Nästan det krävs att du godkänner villkoren. Klicka starta handel När alla lampor är gröna kommer det att utföra vilken handelssignal den mottar. Dag 1 börjar med A med en 176 balans på. Började med 176 på mitt konto Göra 25 trades. About en timme efter att ha startat auto-traderprogrammet har jag fortfarande ingen handel placerad men jag har loggat in och ut några gånger för att se till att jag är ansluten. Min första handelssignal kommer ungefär en och en halv timme efter att ha startat signalen som jag fick meddelande av en liten låda som dyker upp längst ner till höger på min skärm. Jag har inte kunnat skärpa den signalvarning som dyker upp upp eftersom det bara varar några sekunder innan du släpper tillbaka ur sikte Men så fort jag går tillbaka till 24-alternativskärmen ser jag att jag är i min första handel. Det är ett sätt på GPB USD. Det har en 10 minuters utgång och mitt lösenpris är 1 57568 Jag vill att detta binära alternativ ska gå ut under det här priset. My första handel på det sättet att vara en vinnare. Jag en vinnare jag är glad för att jag förstår redan Tre minuter senare ser jag ett annat handelssignal Låt oss göra det. Nästa handel var en 30 minuters utgång och var en förlust Det automatiska systemet är 1 1 och jag m ner några dollar på grund av viget En och en halv timme senare togs en annan handel med 10 minuters utgång och det är också en förlust Jag m ner en liten bit på 1 2 Men jag tycker att mina förluster var med mycket smala marginaler Jag pratar några pipetter här eller där min vinst var hälsosamt i vinnande sidan förlusterna var båda mycket nära, vilket ger mig lite positiv information att rapportera. Jag är lite Lite, ingen stor sak. Senare den dagen togs två långsiktiga binära optionshandelar. Det fanns högre risk, högre belöningshandel som inte klarade sig Ose för några dagar De ägde rum faktiskt från en tisdag till en fredagsslutning. Dessa erbjöd högre utbetalningar på cirka 300. Jag trodde inte att dessa affärer skulle vara ärliga. Jag skulle inte veta resultaten förrän efter min resa till Disney World som är planerat för torsdag till måndag. Systemet tog två kortare affärsverksamheter för mig den första dagen med en vinst och en förlust. Mitt saldo satt på 132 med två 25 affärer som fortfarande är öppna med en 75 utbetalning om de vinner Om även 1 av dem vann jag kommer att sitta runt 155 eller så. Dag 2 God dag Nästa dag var söt då systemet tog tre handlar totalt med 2 segrar och 1 tryck. Skyddet returneras till och med pengar. Jag är glad så långt med systemet. Jag lämnade för Disney World No Trading. Jag antar att jag tekniskt kunde ha lämnat den binära autohandlaren medan jag var borta och såg hur sakerna visade sig men jag vill se affärer på plats och jag ville veta insatserna i binärautomatiken trading verktyg så jag kunde göra en riktig recension för dig. Jag tu Rned av det, hade en blast på Disney och var tillbaka till jobbet innan du visste det Wow de karaktär middagar är dyra, ta med dig ditt handelskonto balans till Disney mina vänner. Jag slutade att förlora båda longshot 300 återvändande handlarna. Mitt konto är Ner till 132 Jag är besegrad 44 hittills Den här typen suger Åh, jag mår i det här tills jag byter min begränsade bankroll eller jag gör 500.Back To Work Testing Den Binära Auto Trader Den första dagen tillbaka från Disney är en ojämförlig en Nej Handlar togs alls av systemet idag är jag inte säker på om jag är korrekt ansluten men jag mår på jobbet och inte uppmärksammar att sätta på den Det kunde ha varit på och bara inga signaler utlöstes jag är inte säker. 6: e tillbaka på kontoret och aktiverade binärautotradern idag och såg till att jag var bra och inloggad Ingen åtgärd alls genom lunch Jag tror att systemet kanske inte fungerar. Sedan kl 1 45 eller så får jag en handelssignal dyka upp på min skärm Ja en vinnare Och med en sund marginal gillar jag att saker är g Oing ganska bra jag gör inte båt massor av pengar än men jag är lite förvånad. Då börjar det gå ner bakom De närmaste dagarna är en serie förluster med en slumpmässig vinning blandad här eller där jag ska gå vidare och Publicera översynen som den sitter just nu, även om den inte visar BinaryAutoTrader i det mest positiva ljuset Sannan är att du kan se att de gånger jag har använt systemet har varit uppenbarligen en del av deras värsta resultat hittills Du kan Se de offentliga resultaten på deras hemsida som jag ger dem kudos för det och bestämma mig själv Besök bara deras hemsida och du kan se hela listan över resultat, vinster och förluster. En handelshistorik visar de flesta alla mina affärer med binär automatisk handlare. Var står jag i slutet av denna recension. Mitt konto saldo sitter vid 56 77, det vann bara en annan handel strax efter att ha publicerat det här jag har nog för två tre mer affärer om de båda förlorar Låt oss hoppas vi får en bra springa och vänd detta runt eller jag kommer att behöva konkreta låt min recension en rekommendation att hålla fast vid investeringen i systemet såvida du inte är beredd att inte bara betala 179 månadsavgiften utan också villig att förlora ditt handelskonto medan killarna arbetar för att vända sina resultat tillbaka. Min bankrulle är officiellt Busted. Update Feb 18th mitt konto är BUSTO. Även om jag gick iväg med systemet, fanns det något jag tyckte om det jag gillar systemet, det är enkelt och enkelt och det har potential. Jag tror inte att det är en ersättning för de högkvalificerade näringsidkare som gör det här för att leva eller de som vill handla lönsamt och kommer att sätta i mannen timmar. Jag tror det för den genomsnittliga näringsidkaren som vill spela en bit på binärerna och har bankrollen att ta riskerar det mycket bra kan bli ett lönsamt företag om systemet går bra för ett tag. Det verkar som att titta på deras publicerade rekord, min timing var ungefär lika dålig som när jag körde auto-trader. Om du vill kolla in det, besök bara deras Hemsida här på jag uppmuntrar även andra upplevelser och tankar om den här produkten nedan, skulle jag älska din ärliga feedback. Final Word Om du hittade den här recensionen användbar skulle du snälla dela den på Facebook eller Twitter Tack på förhand. Entrepreneur, pokerspelare, binär Näringsidkare lär sig repen på det hårda sättet. Copyright 2015 - All rights reserved Sitemap. Binär handel medför stor risk Aldrig investera mer än du har råd att förlora Denna webbplats är inte ekonomisk rådgivning eller något ekonomiskt rådgivningstips. Denna webbplats är för underhållnings - och informationsändamål endast Genom att använda denna webbplats accepterar du att hålla oss 100 ofarliga för all förlust Genom att klicka på länkar till externa webbplatser kan det resultera i affiliate-intäkter för utgivare av denna webbplats. ANMÄRKNING - Denna webbplats är inte en binär handelswebbplats och ägs INTE av Något binärt alternativ företag Vi är endast information och underhållning Ingen handel erbjuds eller begäras av USA FÖRSÄLJNINGSINFORMATION Binary Options Företag är inte reglerade med Hin USA Dessa företag är inte reglerade, hanterade, anslutna eller anslutna till något av de reglerande organen, såsom Securities and Exchange Commission SEC, Commodity Futures Trading Commission CFTC eller National Futures Association NFA, eller något annat amerikanskt regleringsorgan Vänligen notera Att någon oreglerad handel med amerikanska medborgare anses vara olaglig Handel på egen risk Riskinformation lämnar inget ansvar för förlust eller skada som en följd av att man använder sig av informationen på denna webbplats, vilket inkluderar utbildningsinnehåll, exempel citat och diagram, och nyheter Var vänlig medveten om de risker som är förknippade med binär optionshandel och att handeln på de finansiella marknaderna aldrig investerar mer pengar än att riskera att förlora riskerna med att handla binära alternativ är höga och kanske inte är lämpliga för alla investerare. BinaryTrading behåller inget ansvar för Eventuella handelsförluster som du kan utsättas för genom att använda den information som är värd för detta hemsidan Citat som finns på denna webbplats tillhandahålls inte av utbyten utan av marknadsaktörer. Således kan priserna skilja sig från växelpriser och kanske inte vara korrekta till realtidspriser. De levereras som en guide till handel snarare än för handelsändamål. Se vår fullständig sekretesspolicy. Binary Auto Trader Review Handelshantering. Binary Auto Trader Review. Denna Binary Options Auto Trading-mjukvara lanserades 2012 som den allra första auto-trader för binära alternativ. Det använder enkel Chrome-förlängning för att simulera klick på mäklareplattformar att öppna handel automatiskt, precis som du skulle göra manuellt Denna princip används nu av många andra leverantörer via plattformen, men är ledande inom handsfree binär alternativhandel. Autotrader kopplas till signaler skickade av ett professionellt team som använder Senaste tekniken i maskininlärning för att hitta de mest lönsamma affärer efter skärmdumpar av sina prestationer varje dag så att du verkligen kan bevittna och döma kvaliteten på signalerna. Binär Auto Trader Review Screenshot. Binary Auto Trader Review Trading Experience. We startade vår recension den 1 augusti med 63.960 på vårt Stockpair konto Vi ställde handelsbeloppet till 1000 per signal och startade autotradern Det fanns bara 2 signaler På den första dagen men båda var vinnande position så det var en bra start. De kommande 3 dagarna var inte så bra med resultat 1 0, 1 2 och 2 3 så totalt 4 vann för 5 förluster och vi började tvivla på systemet Lyckligtvis 7 augusti gjorde en mycket fin 5 1 och vi var tillbaka på spår Nästan alla följande dagar var lönsamma med många fler vinster än förluster Vi slutade månaden med 51 segrar och 23 förluster, ett vinstförhållande på 69 Vårt konto hoppade till 76,290 Men ta inte mitt ord för det, här är alla skärmdumpar som vi tog varje dag. 29 augusti 3 1.August 28: e 2 1.Din binära alternativ Socialt arbete N etwork. ÄR INTE ÄGET AV EN BINARY OPTION BROKER. Ägs och drivs av SAS NEUTRINO, ett oberoende finansiellt företag som är registrerat i Frankrike SAS NEUTRINO är beläget på 28 venelle de kerivin, 29200 brest, Frankrike. Alla synpunkter som lämnas är personliga åsikter. Vänligen observera att handel på någon marknad medför risk och Handel binära alternativ innebär en väsentlig risk för förlust som kanske inte är lämplig för dig Om du bestämmer dig för att handla på dessa marknader ber vi att du noggrant överväger dina handelsmål, erfarenhet och riskappetit. Handel i binära alternativ ger hög risk och Kan leda till förlust av all din investering som sådan. Binära alternativ kan inte vara lämpliga för alla investerare. Du borde inte investera pengar som du inte har råd att förlora Innan du bestämmer dig för handel bör du bli medveten om alla risker i samband med binära alternativ Handel och söka råd från en oberoende och lämpligt licensierad finansiell rådgivare. Under inga omständigheter kan SAS NEUTRINO anses vara ansvarig för någon person eller rättighet Y för eventuell förlust eller skada som helt eller delvis orsakas av eller som hänför sig till eller relaterar till transaktioner relaterade till binära alternativ eller b direkt, indirekt, särskild, följdskada eller oavsiktlig skada, oavsett vilken SAS NUTRINO vill upprepa att verktygen och Resultat som presenteras på sina webbplatser tillhandahålls som det inte finns någon uttrycklig eller underförstådd garanti för effektivitet, noggrannhet eller lönsamhet. Tidigare resultat garanterar inte framtida resultat. SAS NEUTRINO erbjuder referenser till tredje parts informationsleverantörer via som en tjänst till handelspolisen, Om inte uttryckligen uttryckt, SAS NEUTRINO stöder inte dessa tredjeparts metoder, idéer, åsikter eller rekommendationer. Vi uppmuntrar alla näringsidkare att noggrant granska och analysera tredjeparts erbjudande och påståenden. Acceptera inte som faktiska oförutsedda påståenden eller påståenden. Påståenden om framgång eller lönsamhet bör alltid stödjas Genom live trading resultat, inte demo konto resultat eller sammanslagningar av signaler Tidigare prestanda i s ingen garanti för framtida framgångar och du bör vara kritisk och krävande när du läser alla erbjudanden som erbjuds av rådgivare, handlare, bloggare, pengarchefer och leverantörer av tredje parts system. Alla material som erbjuds till handelsmännen på vår hemsida erbjuds som allmän marknadskommentar, är inte ett erbjudande att handla på någon marknad och utgör inte investerings - eller handelsrådgivning. SAS NEUTRINO åberopar uttryckligen något ansvar utan förbehåll för eventuella förluster som uppkommer direkt eller indirekt från användningen av eller beroende av information som lämnats till allmänheten på vår Webbplats. Copyright SAS NEUTRINO 2012-2015 Alla rättigheter förbehållna.

No comments:

Post a Comment